19.3.09

pseudo-pseudo

Suntem ad(i)olescenti instruiti sa ne imbracam in cuvinte pretentioase si de calitate proasta. Ne-au invatat sa ne mutilam in stereotipuri cladite pe impresia originalitatii. Spiralam cuvinte, le disecam, aplicam chriurgia plastica si cream masti. Suntem artistii falsului. Dar uite ce am reusit sa facem! Nu mai exista noul, suntem doar noi, infatuatii si "micii tirani" care deja (ii) conduc din umbra. Combinatii ciudate, neobisnuitul socant, da, asta suntem: soc! Haide, spune-mi ca nu te asteptai la asta!! Sunt gata sa ma camuflez oricand intr-un artist de duzina, fara principii sau... cine stie ce-or mai fi si alea de fapt. Sunt aici ca sa imi ascund adevaratele intentii, dar poate vei intelege. Poate esti si tu ca si mine. Poate o sa reusim sa fim mai, prea, super, mega etc.

Mi se pare mie sau e mai cald aici?

Un comentariu:

eli spunea...

parca am citit ceva de cartarescu :)

si by the way, am citit gemenii de el. e superba. si tin minte ca prima data am vazut-o la tine pe hi5 ;;)

>:d<